تصاویری از فیس لیفت بی ام و-BMW سری 7 منتشر شد

ب ام و سری 7
به‌تازگی دو تصویر بدون پوشش از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ب‌ام‌و سری 7 منتشر شده است که تقریباً نمای جلویی آن‌را به‌طور کامل نشان می‌دهند. در هردوی این تصاویر، بخش جلویی خودرو دیده می‌شود که روی پلاک آن نوشتهٔ The 7 نقش بسته است

به نظر می‌رسد این‌ها تصاویر واقعی باشند که طی رویداد پیش‌نمایش خودرو گرفته شده‌اند اما هیچ اطلاعاتی در مورد محل این رویداد وجود ندارد. با توجه به این تصاویر، در سری 7 جدید جلوپنجرهٔ کلیوی شکل ب‌ام‌و بسیار بزرگ‌تر از قبل شده و با الهام از کراس‌اوور X7 طراحی شده است. این جلوپنجرهٔ بزرگ کرومی با چراغ‌های باریک جدیدی احاطه شده است.

BMW-7-Series-2020-1.jpg

طراحی سپر جلوی سری 7 جدید اما در دو تصویر به‌طور کامل باهم متفاوت است. در تصویر اول، سپری با ورودی‌های هوای کاملاً جدید دیده می‌شود که بسیار به کانسپت Vision Future Luxury سال 2014 شباهت دارد. در تصویر دوم اما سپر جلو با ورودی هوای مرکزی که توسط دو ورودی هوای جانبی بزرگ احاطه شده، طراحی سنتی‌تری دارد. این ورودی‌های هوا همگی به رنگ مشکی براق هستند. این تفاوت در طراحی سپر احتمالاً دلیل تریم لاین‌ها و پکیج‌های بیرونی مختلف است.

BMW-7-Series-2020-3.jpg

هرچند در این تصاویر نمای عقبی سری 7 دیده نمی‌شود اما تصاویر جاسوسی قبلی نشان داده‌اند که طراحی این قسمت نیز با سپر جدید و چراغ‌های تجدیدنظر شده، بروز شده است. علاوه بر این، در داخل سری 7 مدل 2020 نیز تغییراتی انجام گرفته است. با توجه به تصاویر جاسوسی، انتظار می‌رود سدان پرچم‌دار ب‌ام‌و به صفحه آمپر دیجیتالی مجهز شده باشد که احتمالاً با نمونه‌های بکار رفته در سری 8 و X7 یکسان خواهد بود. همچنین به‌احتمال‌زیاد سری 7 فیس‌لیفت به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی iDrive بروز شده هم مجهز خواهد بود.

BMW-7-Series-2020-2.jpg

پیشرانه‌های سری 7 مدل 2020 هنوز مشخص نیستند اما انتظار می‌رود همان پیشرانه‌های مدل‌های سری 8 و X7 برای این سدان پرچم‌دار هم ارائه گردند. هم‌اکنون X7 در ایالات‌متحده با دو پیشرانهٔ 3 لیتری شش سیلندر خطی 340 اسب بخاری و 4.4 لیتری V8 توئین توربوی 460 اسب بخاری عرضه می‌شود که احتمالاً همین موتورها به ترتیب در مدل‌های 740i و 750i ارائه خواهند شد. همچنین عضو اسپرت خانوادهٔ سری 7 یعنی آلپینا B7 هم در حال آزمایش با پوشش‌های استتاری دیده شده است. انتظار می‌رود نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ب‌ام‌و سری 7 رسماً در نمایشگاه ژنو در ماه مارس رونمایی گردد.

به‌روزرسانی: تصاویر جدیدی از فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری 7 مدل 2020 منتشر شده که ملاحظه می‌نمایید:

2020-BMW-7-Series-Facelift-02.jpg2020-BMW-7-Series-Facelift-05.jpg