ب‌ام‌و X4 ای‌ سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند !

ب‌ام‌و X4 ای‌ سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند !
درحالی‌که تمام دلایل موجود برای ترجیح دادن نسل دوم ب‌ام‌و X4 به X3 ظاهر دینامیک‌تر آن است اما هنوز هم فاکتورهای متعدد فوق‌العاده‌ای وجود دارند که با آن می‌توانید جذابیت و گیرایی این خودرو را افزایش دهید.

درحالی‌که تمام دلایل موجود برای ترجیح دادن نسل دوم بی ام‌ و X4 به X3 ظاهر دینامیک‌تر آن است اما هنوز هم فاکتورهای متعدد فوق‌العاده‌ای وجود دارند که با آن می‌توانید جذابیت و گیرایی این خودرو را افزایش دهید.

ب‌ام‌و X4 ای‌ سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند !.jpgب‌ام‌و X4 ای‌ سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند ! 2.jpg

قبلاً می‌دانستیم که ای سی اشنیتزر در حال کار روی پروژه ی تیونینگ X4 G02 است هرچند این پروژه اخیراً تکمیل شده است. به عنوان نتیجه، کراس اوور باواریایی ها ظاهر گیراتر و عصبانی‌تری داشته و البته که سریع‌تر از قبل شده است.

ب‌ام‌و X4 ای‌ سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند ! 7.jpg

ب‌ام‌و X4 ای‌ سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند ! 6.jpg

اولین چیزی که متوجه می‌شوید این است که X4 ارتفاع کمتری از سطح زمین دارد. کیت فنرهای سیستم تعلیق سفارشی این خودرو باعث شده دماغه به میزان 20 میلی‌متر و عقب خودرو نیز به میزان 25 میلی‌متر پایین بیاید که همین امر باعث بهبود حرکت خودرو در عبور از پیچ‌ها می‌شود.

ب‌ام‌و X4 ای‌ سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند ! 12.jpg

از نظر آئرودینامیکی هم X4 تیون شده به اسپویلر جلوی جدید، اسپویلر عقب نصب شده روی سقف، اسپویلر روی لبه‌ی صندوق و بال عقب فیبر کربنی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به فویل محافظت رکاب بخش عقب، نشان‌های جانبی سفارشی و… اشاره کرد. رینگ‌های آلیاژی 19 و 20 اینچی هم در دسترس هستند. نهایتاً باید به خروجی‌های اگزوز کربنی و اسپورت اشاره کرد که می‌توان آن‌ها را با طرح کرومی یا مشکی سفارش داد.

ب‌ام‌و X4 ای‌ سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند ! 13.jpg

ب‌ام‌و X4 ای‌ سی اشنیتزر، ورزشکار رعنا و قدبلند ! 10.jpg

ای سی اشنیتزر قدرت نسخه‌ی xDrive30d را از 265 به 315 اسب بخار رسانده و خروجی مدل xDrive M40d هم از 326 به 380 اسب بخار افزایش یافته است. اگر اگزوز سفارشی با مبدل کاتالیتیک اسپورت را سفارش دهید پرفورمنس خودرو حتی بهتر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه جدید