بی ام و - BMW سری ۷ جدید معرفی شد

به قصر متحرک خوش آمدید
BMW-Series-7-Front
بی ام و - BMW سری ۷ جدید ظاهری متفاوت و جدید نسبت به مدل قبلی خود رونمایی شد.

طراحی

طراحی جلو پنجره سری ۷ جدید همانند دیگر مدل های این شرکت دستخوش تغییر شده وحدود ۴۰ درصد نسبت به نسل قبل آن بزرگتر شده است، این جلو پنجره ها در حالت عادی بسته هستند و فقط زمانی که موتور داغ کرده باشد باز می شوند و اجازه ورود هوا به داخل موتور را می دهند. همچنین چراغ های جلو نازک تر شده و در کل چهره ماشین به نوعی خشن تر و لوکس شده.

 

7bfe55bb-8faf-4872-934c-a9fc2403a7ec.jpeg

2020-bmw-7-series.jpg

موتور

در زیر کاپوت بی ام و - BMW طیف وسیعی از موتور ها را ارعه می کند. در بالاترین مدل یعنی M760Li XDrive یک موتور ۱۲ سیلندر با حجم ۶۶۰۰ سی سی و با قدرت ۵۸۰ اسب بخار این قصر متحرک را به حرکت در می آورد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این موتور طبق گفته کارخانه ۳.۸ ثانیه است.

مدل M760Li XDrive و M750i XDrive در نسخه های استاندارد و long-wheelbase تولید می شوند.

یک موتور ۸ سیلندر با حجم ۴۴۰۰ سی سی و قدرت ۵۲۶ اسب بخار نیز قابل سفارش است.

تمامی نسخه های سری ۷ جدید (745e/745Le) که دارای موتور های ۶ سیلندر هستند هیبرید بوده و طبق گفته کارخانه این مدل ها همگی به همراه یک باتری بزرگ قابل سفارش هستند، همچنین نسخه های دیزل نیز برای این قصر متحرک در نظر گرفته شده است. این موتور ها همانند نسخه های هیبرید ۶ سیلندر بوده و قادر به تولید ۳۹۵، ۳۱۶ و ۲۶۰ اسب بخار به ترتیب برای نسخه های 740Li ، 750Li و 730Li هستند. 

جعبه دنده

همه ی مدل های سری هفت جدید با یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته یکسان عرضه می شوند.

ویژگی های جدید

همه مدل های این سدان به صورت استاندارد به سیستم تعلیق تطبیقی مجهز هستند، درحالی‌ که به‌ منظور چابکی و هندلینگ بهتر، امکان سفارش سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب هم برای آن وجود دارد. فرمان تغییر کرده و همچنین قابلیت های سرگرمی بیشتری برای سرنشینان عقب خودرو در نظر گرفته شده است، همچنین شیشه های این قصر متحرک ضخیم تر شده که این تغییر به کاهش صدای ورودی به ماشین کمک زیادی می کند.

زمان عرضه

مدل های بی ام و - BMW سری ۷ مدل ۲۰۲۰ از ماه آوریل مصادف با فروردین ۹۸ راهی نمایندگی های فروش سراسر دنیا خواهند شد و قیمت آن ها نیز در زمانی نزدیک به عرضه اعلام می شود. 

5846f0a6-331c-42be-b9bf-d3b966466b43.jpeg

منبع : TopGear

افزودن دیدگاه جدید