موتور سیکلت های گران قیمت دنیا را بشناسید

موتور سیکلت های گران قیمت دنیا را بشناسید
در اینجا نگاهی به گران قیمت ترین موتور سیکلت های دنیا میکنیم ، موتور هایی که فقط میلیونر ها میتوانند صاحب آن باشند . موتور سیکلت هایی با طرح های جذاب، در نسخه های بسیار محدود .اگر از طرفداران موتور سیکلت هستید این پست میتوانند برای شما جالب باشد .

در اینجا نگاهی به گران قیمت ترین موتور سیکلت های دنیا میکنیم ، موتور هایی که فقط میلیونر ها میتوانند صاحب آن باشند . 

موتور سیکلت هایی با طرح های جذاب، در نسخه های بسیار محدود .

اگر از طرفداران موتور سیکلت هستید این پست میتوانند برای شما جالب باشد .

10) Naiman Marcus Limited Edition Fighter  

این موتور سیکلت بسیار سریع توسط شرکت ( Confederate Motor Co)  طراحی و ساخته شده است . جنس بدنه ی آن از فولاد براق است که باعث جذاب تر شدن این موتور میشود و قیمت آن چیزی حدود 110 هزار دلار میباشد .

Neiman-Marcus-Limited-Edition-Fighter.jpg

9) Coventry Eagle 

این موتور سیکلت بسیار قدیمی در سال 1934  توسط کارخانه سلطنتی Eagle ساخته شده است . قیمت این موتور سیکلت کلاسیک چیزی حدود 120 هزار دلار میباشد .

 

coventry eagle 1934_n.jpg

8) Harley Davidson Rocker

 کمتر کسی است که این برند بزرگ موتور سیکلت را نشناسد . طراحی مدل راکر از روی یک برند آلمانی به نام   House Of Thunder الهام گرفته شده است . قیمت این موتورسیکلت 130 هزار دلار تخمین زده شده است .

Harley Rocker C. 2.jpg

 7 )Hildebrand & Wolfmuller 

وقت آن رسیده تا با قدیمی ترین برند موتور سیکلت سازی دنیا آشنا شوید . این موتور 150 هزار دلاری دارای پیشرانه 2 سیلندری چهار زمانه میباشد . این موتور کمیاب  فقط در مجموعه های خصوصی پیدا میشود .

h&f.JPG

6) Hub Less Harley Davidson 

از عملکرد  های متفاوت این موتور سیکلت 155 هزار دلاری میتوان به سیستم تعلیق و انتقال این موتور که در چرخ های عقب است اشاره کرد و نیرو بر خلاف مدل های دیگر به مرکز چرخ منقل نمیشود .

hubless.jpg

 5) Ecosse FETI XX 

این موتور علاوه بر زیبایی و جذابیت و قیمت بسیار بالای خود قدرت بالایی نیز دارد .

سری تیتانیومی این موتور 225  اسب بخاری جز برترین موتور سیکلت های Ecosse بوده و سرعت آن به 400 کیلومتر در ساعت میرسد.

قیمت این موتور سیکلت 300 هزار دلار میباشد .

Ecosse-1.jpg

 4) The Legendry British Classic Black

این موتور سیکلت افسانه ای انگلیسی دارای پیشرانه دو سیلندر 250 سی سی است . و هیچ نسخه ی مشابهی از این موتور در دنیا وجود ندارد و قیمت آن چیزی حدود 400 هزار دلار میباشد .

legendry_1.jpg

3) Golden Plated Custom Chopper

این مدل دارای بدنه ی براق با روکش طلا میباشد و این مدل به قدری زیبا و خاص است که کمتر کسی حاظر است آن را به خیابان بیاورد چه برسد با آن مسافرت کند . یک مدل از این موتور سیکلت در نمایشگاه سیاتل در ایالت متحده آمریکا به نمایش گذاشته شد .

قیمت این موتور سیکلت 500 هزار دلار میباشد .

GOLDEN CHOPPER.jpg

 

 2) Ultra Rare Porcupine 

این مدل تا مدتی قبل در موزه نگه داشته میشد ولی تصمیم بر این شد تا این موتور سیکلت به قیمت 750 هزار دلار به فروش برسد ؛ به خاطر اینکه این موتورسیکلت ها برای جنگ جهانی دوم میباشند تعداد بسیار کمی از آن ها وجود دارد . پس قاعدتا باید قیمت بالایی هم داشته باشد . 

most-expensive-motorcycles-1949-e90-ajs-porcupine.jpg

1)Harley Davidson 

و در آخر به خودروی یک میلیون دلاری این لیست میرسیم . طراح این غول یک میلیون دلاری آقای آرمسترانگ یک موتور 6 سیلندر روی آن تعبیه کرده که میتواند شما را به سرعت نور برساند . اگر یک میلیاردر هستید این بهترین موتور سیکلتی است که میتوانید داشته باشید.

1MILION DOLLAR HARLEY.jpg