کانسپت جدید مرسدس بنز با پنل خورشیدی با چاشنی مایباخ

کانسپت جدید مرسدس بنز با پنل خورشیدی با چاشنی مایباخ
پروژه مایباخ - Maybach ماشین نمایشی شرکت مرسدس بنز است که با همکاری ویرجیل ابلو طراحی شده است و به نوعی ادای احترام به اوست.

کیفیت کارهای ویرجیل ابلو، یکی از طراحان مد معروف، به‌ لطف رونمایی خودرو جدید مرسدس بنز دوباره در معرض دید عموم قرار گرفته است.

کانسپت جدید مرسدس بنز با پنل خورشیدی با چاشنی مایباخ - 2.jpg

به‌ نوشته‌ ی Gizmochina، خودرو جدید مرسدس بنز - Mercedes Benz از انرژی خورشیدی استفاده می‌ کند.

پروژه‌ی مایباخ نمونه‌ ای مثال‌زدنی از همکاری بین شرکت خودروسازی مرسدس بنز و ویرجیل ابلو است و رونمایی آن با حمایت خانواده‌ی این هنرمند فقید همراه بود. این هنرمند هفته‌ ی گذشته درگذشت و مرسدس بنز می‌گوید زبان طراحی پروژه‌ی مایباخ تاکنون در خودروهای این شرکت مشاهده نشده است.

کانسپت جدید مرسدس بنز با پنل خورشیدی با چاشنی مایباخ - فضای داخلی.jpg

خودروساز آلمانی می‌گوید تمامی اِلِمان‌های پروژه‌ی مایباخ به‌صورت اختصاصی طراحی شده‌اند و این خودرو قابلیت‌های تحسین‌برانگیز فراوانی برای جلب نظر علاقه‌مندان به این حوزه دارد. خودرو جدید شرکت مرسدس بنز با طول حدودی شش متر، و در کاپوت آن پنل‌های خورشیدی تعبیه شده‌اند و به‌ لطف این پنل‌ ها، انرژی موردنیاز باتری الکتریکی خودرو تأمین می‌شود.

پروژه‌ی مایباخ خودرویی نمایشی یا به اصطلاح concept است که فقط دو صندلی دارد. به گفته مرسدس بنز، در طراحی این ماشین از طبیعت الهام گرفته شده است. خودرو جدید مرسدس بنز از چرخ‌های بزرگ آفرود بهره می‌ برد.

پروژه‌ی مایباخ به‌ عنوان خودرو برقی نمایشی در همایش «هفته‌ی هنر میامی» به‌نمایش گذاشته شد.

کانسپت جدید مرسدس بنز با پنل خورشیدی با چاشنی مایباخ - 3.jpg

بیشتر بخوانید : برای مشاهده و همچنین مقایسه تعمیرگاه های مرسدس بنز در تهران اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه جدید