پورشه کاین در نسخه ای سفارشی و با تغییرات ظاهری جدید معرفی شد

پورشه کاین در نسخه‌ ای سفارشی و با تغییرات ظاهری قابل توجه به نمایش درآمد
کمپانی تیونینگ تک‌ آرت با کیت Aero Kit 1، پورشه کاین را به یک هیولای خیابانی تبدیل کرده است. بررسی تغییرات ظاهری، فنی و قیمتی این خودرو در ادامه مطلب.

Techart با کیت Aero Kit 1، روحی جدید در پورشه کاین دمیده است. این کیت بدنه، ظاهری اسپرت و خشن به این شاسی‌ بلند لوکس کمپانی پورشه بخشیده است. به نوشته ی موتوروان، این پورشه کاین با کیت بدنه‌ ی جدید، عملکرد آیرودینامیکی بهتری به نسبت نسخه عادی پیدا کرده است. اسپویلر جلو، بال عقب و دیفیوزر، به افزایش چسبندگی خودرو به جاده و بهبود پایداری آن کمک شایانی کرده‌ اند.

پورشه کاین در نسخه‌ ای سفارشی و با تغییرات ظاهری قابل توجه به نمایش درآمد - 2.png

تک‌ آرت ادعا می‌ کند که کیت جدید، عملکرد آیرودینامیکی و هندلینگ کاین را بهبود بخشیده است، اما متأسفانه جزئیات فنی برای تأیید این ادعا ها ارائه نشده است. به نظر می‌ رسد تمرکز اصلی این کیت بر روی تغییرات ظاهری بوده است.

همچنین این شرکت با ارتقای نرم‌ افزار موتور و تعویض سیستم اگزوز، قدرتی معادل 66 اسب بخار به کاین افزوده و صدایی غرش‌آسا به آن بخشیده است.

پورشه کاین با طیف گسترده‌ ای از قدرت موتور عرضه می‌ شود. مدل پایه با موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ، 348 اسب بخار قدرت دارد؛ در حالی که قوی‌ ترین مدل، یعنی Turbo E-Hybrid، با 729 اسب بخار، قدرتی خیره‌ کننده ارائه می‌ دهد. تک‌آرت هنوز قیمت دقیق مدل سفارشی خود را اعلام نکرده است.

پورشه کاین در نسخه‌ ای سفارشی و با تغییرات ظاهری قابل توجه به نمایش درآمد - 3.png

بیشتر بخوانید : بهترین تعمیرگاه های پورشه در تهران

پورشه کاین در نسخه‌ ای سفارشی و با تغییرات ظاهری قابل توجه به نمایش درآمد - 4.png

پورشه کاین در نسخه‌ ای سفارشی و با تغییرات ظاهری قابل توجه به نمایش درآمد - 6.png

پورشه کاین در نسخه‌ ای سفارشی و با تغییرات ظاهری قابل توجه به نمایش درآمد - 7.png

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه جدید