یکی از نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز شرکت ایرتویا واقع در اصفهان آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان است.

نمایندگی و تعمیرگاه تویوتا و لکسوس دراصفهان

جناب آقای اصغر تیموری با مالکیت امتیاز این نمایندگی در شهر اصفهان همراه با تیمی متعهد و مجرب سعی در رضایت مشتری و خدمات  در حد استاندارد های جهانی را دارند.

مدل های تحت پوشش شامل تویوتا لندکروز - Land Cruiser، پرادو - Prado، فورچونر، پریوس - Prius، کمری - Camry، کرولا - Corolla، Gt-86 و ... می باشد.

نمایندگی تیموری نزدیک به نیم قرن است که در زمینه خدمات پس از فروش خودرو فعالیت دارد . در سال 1368 نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش محصولات تویوتا را از شرکت ایرتویا ( نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران ) اخذ نمود و همچنین از سال 1384 تا کنون نیز علاوه بر خدمات پس از فروش ، در زمینه فروش محصولات شرکت تویوتا فعالیت می نماید. این نمایندگی بر اساس استاندارد های روز تویوتا و همچنین براساس نیاز و رفاه مشتریان عزیز و بر اساس ظرفیت ها ، امکانات و فضاهایی را در نظر گرفته است از جمله : - نمایشگاه خودرو ( جهت مشاهده خودرو ها و اطلاع از مشخصات فنی و خرید خودرو ) - فروشگاه قطعات و لوازم جانبی خودروها - پذیرش خودرو و اتاق انتظار مشتری ( طبق استانداردها و دستورالعمل های شرکت تویوتا، همچنین پرسنل آموزش دیده دوره پذیرش ) - فضای تعمیرات خودرو ( مطابق با آخرین استاندارد های شرکت تویوتا و همچنین دارا بودن ابزار آلات مخصوص جهت سرویس دهی هرچه بهتر و همچنین پرسنل آموزش دیده در زمینه تعمیرات توسط شرکت ایرتویا  ) و ... که تماما جهت رفاه و آسایش شما مشتریان در هنگام خدمت رسانی این نمایندگی می باشد.هدف مدیریت و پرسنل این مجموعه  جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

نمایندگی و تعمیرگاه تویوتا و لکسوس تیموری در اصفهان1

از جمله خدمات این نمایندگی

  1. انجام خدمات مربوط به گارانتی ایرتویا 
  2. عیب یابی تخصصی (دیاگ) با دستگاه های پیشرفته
  3. انجام سرویس شستشو انژکتور و دریچه گاز، سوپاپ ها، محفظه احتراق و باک با محلول و دستگاه BG
  4. تعمیرات موتور
  5. انجام کلیه سرویس های دوره ایی تویوتا و لکسوس در کرج شامل تعویض روغن، فیلتر روغن، روغن گیربکس و ...
  6. خدمات برق خودرو
  7. شارژ گاز کولر

نمایندگی و تعمیرگاه تویوتا و لکسوس تیموری در اصفهان2

نمایندگی و تعمیرگاه تویوتا و لکسوس تیموری در اصفهان3

نمایندگی و تعمیرگاه تویوتا و لکسوس تیموری در اصفهان4

این مجتمع خودرویی در ساعات کاری هفته شنبه تا چهارشنبه:18:30-08:00 و پنج شنبه:14:00-08:00 در خدمت مراجعین است.

افزودن دیدگاه جدید