نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات کیا موتورز - Kia Motors شرکت اطلس خودرو با کد 114 در محدوده غرب تهران و محله طرشت واقع شده است.

نمایندگی کیا در طرشت

این مجموعه با مدیریت جناب آقای محمدی طامه و همچنین در اختیار داشتن پرسنلی مجرب، آموزش دیده و کار آزموده یکی از نمایندگی های مجازشرکت اطلس خودرو  با انواع مدل های سورنتو - Sorento، اسپورتیج - Sportage، سراتو - Cerato، اپتیما - Optima، پیکانتو - Picanto، ریو - Rio، اپیروس در محدوده غرب تهران هستند.

این مرکز یکی از کاملترین نمایندگی ها از جانب ارائه خدمات بوده و از خدمات آن ها می توان به تعمیرات تخصصی موتور و گیربس،‌ انجام سرویس های دوره ایی شامل تعویض روغن، فیلتر، لنت و دیسک، شمع ها و ...، رفع ایراد های الکترونیکی، دیاگ، صافکاری و نقاشی، بازدید خودرو قبل از سفر، فروش قطعات و لوازم یدکی و ...

ساعت های کاری :‌ روز های شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح الی 6 عصر و پنجشنبه ها از 8 صبح الی 1 عصر

یکی از مزیت های نمایندگی 114 اطلس خودرو نبودن آن در طرح ترافیک تهران است. شما می توانید با استفاده از قابلیت های Google Maps و Waze صفحه، به اینجا هدایت شوید.

محوطه داخلی نمایندگی کیا 114 در طرشت.JPG

نمای داخلی کیا اپتیما.jpg

دیدگاه‌ها

وردی بسیار باریکه سه مرتبه آمدم داخل مجبور شدم دنده عقب برگردم بیام تا خیابان اصلی که مردم باسرعت میان جاش خطرناکه کولر ماشینم به مشگل داشت دو مرتبه رفتم همون روزش صبح هماهنگ کردم ولی کارم و انجام ندادن ماشین و از صبح بردم اونجا تا عصر اصلا نگاه نکردن و تماس گرفتم ساعت ۱۲.۵ منشی بهم گفت که رفت با ماشین دور بزنه در صورتی که ماشین داخل بود در نهایت من از صبح تو خیابان سرگردان بودم تا عصر اخرشم ماشینو آوردم بیرون

افزودن دیدگاه جدید