مجموعه تخصصی تعمیرکار با داشتن کادر با تجربه و مجرب یکی از سریع ترین و کامل ترین مراکز تعمیرات گیربکس اتوماتیک در شهر تهران به شمار می رود.

خدماتی که توسط مجموعه حرفه‌ای تعمیرکار ارائه می‌شود شامل تعمیرات تخصصی روی گیربکس اتوماتیک انواع خودرو، سرامیک خودرو، تعمیر ماشین‌های گران‌قیمت از جمله بنز - Mercedes Benz و بی ام و - BMW، پورشه - Porsche، ولوو - Volvo و ...، تعویض روغن، تعویض روغن موتور، دیاگ خودرو، تعویض باطری، جلوبندی، تعمیرات سیستم برق خودرو و... است.

باید گفت که تمام خدمات در مرکز تعمیرکار انجام می‌گیرد و تیمی متخصص و باتجربه بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌کنند. همچنین در صورتی که بخواهید قبل از مراجعه راهنمایی‌های لازم را کسب کنید، می‌توانید از مشاوره تخصصی رایگان مجموعه ما نیز بهره‌مند شوید.

یکی از مزایای این مجموعه به نسبت دیگر تعمیرگاه ها ارسال خودرو بر رایگاه به تمام نقاط تهران در سریع ترین زمان ممکن است.

مجموعه تعمیرکار این اطمینان را به شما می‌دهد که تمام خدمات با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند و در صورت نیاز به تعویض قطعات نیز از جایگزین‌های اورجینال استفاده می‌شود. همچنین برای اطمینان خاطر مشتریان، تمام خدمات و تعمیرات انجام‌شده در این مرکز، دارای گارانتی یک ساله بوده که در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانید به راحتی برای رفع آن به تعمیرگاه مراجعه کنید.

ساعت کاری مجموعه از شنبه تا پنج‌شنبه بین ساعت 9 صبح تا 9 شب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس‌های مرکز تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

نمای داخلی تعمیرگاه تعمیرکار.jpg

نمای داخلی تعمیرگاه تعمیرکار - 3.jpg

نمای داخلی تعمیرگاه تعمیرکار - 4.jpg

افزودن دیدگاه جدید