امداد خودرو بهمن دارای مجموعه‌ ای از خدماتی است که شما می‌توانید در صورت بروز حادثه و یا حتی آسیب اتومبیل خود از آن‌ها بهره‌مند شوید. اگر در هر ساعت از شبانه‌ روز خودرو شما دچار آسیب شده و امکان حرکت خود را ازدست‌ داده است و یا در صورت حرکت دادن ممکن است متوجه آسیب‌های دیگری شود، شما می‌توانید از خدمات امداد خودرو بهمن استفاده کنید.

امداد خودرو شرکت بهمن بعنوان حلقه تکمیلی در شبکه خدمات پس از فروش با هدف جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات سیار فعالیت می نماید . این واحد باچشم اندازدستیابی به وفاداری مشتری وسرآمدی درارائه خدمات درسطح کلاس جهانی، تلاش می کند تا با بهره گیری از امکانات و تجهیزاتی مناسب، پرسنل مجرب، و تحت پوشش قراردادن نمایندگان در سطح کشور مبادرت به ارائه خدمات متمایزنموده و تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان را به عنوان یك الزام ضروری و قطعی سرلوحه خود قرار دهد .

امداد خودرو سیار شرکت بهمن

امداد موتوری برای امدادرسانی

چند سالی است که خدمات امداد خودرو در کشور ما بیش از پیش به عنوان یک نیاز مطرح شده است. در این راستا شركت هاي امداد خودرو، با هدف خدمات رساني سيار به خودروهای در حال تردد در جاده های کشور، توسط گروه خودروسازان دولتی و خصوصی تشكيل شده تا نیازهای امدادی و خدماتي خودرویی شهروندان را به طور شبانه روزی پاسخگو باشند.

امداد خودرو سیار شرکت بهمن

با نزدیک شدن به تعطيلات ایام نوروز و افزایش سفرهای برون شهری، خدمات رساني سيار اهميت ویژه اي پیدا می کند. چرا که شرکت های امداد خودرو، رضایتمندی و وفاداري مشتری را بزرگترین سرمایه خود دانسته و به منظور دستیابی به اين چشم انداز خود با تمامی توان خدمات مربوطه را به مشترکین ارائه می کنند.

نحوه درخواست امداد

  • تماس مشتری با مرکز پیام به شماره 48027-021
  • ثبت درخواست مشتری
  • ارايه مشاوره فنی مورد نیاز
  • ارتباط مرکز پیام با نزدیک ترین نماینده و اعزام امداد گر به محل توقف خودرو
  • تعمیر خودرو در محل یا حمل آن به نمایندگی

امداد خودرو سیار شرکت بهمن

 مرکز پیام، ضمن پرسیدن سؤالات مرتبط باید خدمات مشاورهای فنی لازم را درباره مشکل ایجاد شده به شما ارائه دهد. در ادامه مرکز پیام تلاش می‌کند که از با نزدیک‌ ترین نمایندگی مجاز و مورد تائید امداد خودرو بهمن تماس برقرار کند. مرحله بعدی اعزام امدادگر به محل توقف خودرو است. همچنین شما می توانید به جای تماس با مرکز پیام با هر یک از نمایندگی ها تماس بگیرید.

پس از رسیدن امدادگر، خودرو شما به‌صورت کامل موردبررسی قرار می‌گیرد و عیب‌یابی می‌شود. اگر امداد خودرو، بنا بر هر علتی قادر به رفع مشکل و یا نقص خودرو شما نباشد، لازم است خودرو شما به نزدیک‌ ترین نمایندگی و یا تعمیرگاه مجاز انتقال پیدا کند. انتقال خودرو باید با توجه به‌ تمامی اصول ایمنی و رعایت جوانب احتیاط توسط خودرو بر (یدک‌کش) صورت گیرد.

امداد خودرو سیار شرکت بهمن

این هزینه‌ها می‌تواند بسته به اینکه آیا خودرو شما گارانتی دارد؟ آیا آسیب وارد شده مشمول گارانتی می‌شود؟ به‌صورت آزاد و یا تحت پوشش گارانتی دریافت شود.

هزینه‌ای که به‌عنوان «حق‌الزحمه امدادگر» پرداخت می‌شود، بر اساس نوع کار و مدت‌زمانی که صرف انجام آن شده است، دریافت می‌شود. در این باره نیز، نمایندگی موظف است طبق قوانین و ضوابط تصویب شده، عمل کند.

امداد خودرو سیار شرکت بهمن

به‌ صورت خلاصه می‌توان گفت شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز (در تمامی روزهای هفته) در صورت بروز حادثه و یا نقص فنی خودروی خود، از خدمات امداد سیار گروه بهمن بهره‌مند شوید.

 

افزودن دیدگاه جدید