امداد خودرو ایران با کادری مجرب و حرفه ایی به همراه امکانات کامل آماده خدمت و امداد رسانی به خودرو های مشتریان در سراسر کشور است.

شرکت امداد خودرو ایران در اواخر اسفند سال 1378 در پی سیاست کامل کردن گروه صنعتي ايران خودرو تاسيس گردید.
از جمله مهمترين ضرورت‌هاي تشكيل شركت امدادخودرو ايران مي توان به موارد ذيل اشاره نمود

  •  افزايش فراواني خودروهاي توليدي گروه صنعتي ايران خودرو و گسترش توزيع محصولات و تنوع آنها در سراسر كشور
  •  فقدان مركزي جهت ارائه خدمات امدادي به شكل منسجم و كارآمد به دارندگان محصولات گروه صنعتي ايران خودرو.
  •  افزايش نيازها و انتظارات مشتريان گروه صنعتي ايران خودرو در رابطه با خدمات پس از فروش
  •  ضرورت توجه و رفع اين نيازها و انتظارات جديد

از آنجائيكه در زمان تاسيس شركت، هيچ الگوي داخلي جهت ارائه خدمات امدادي به خودروها در كشور وجود نداشت، اين شركت فعاليت خود را از فروردين 1379 با ماموريت اوليه و آغازين ارائه خدمات امداد سيار به دارندگان محصولات ايران خودرو، با عمر كمتر از ده سال آغاز نمود. در ادامه با افزايش چشمگير توسعه محصولات ايران خودرو و گستردگي توزيع محصولات، افزايش انتظارات مشتريان و همچنين توسعه سخت افزاري و نرم افزاري فرآيندهاي عملياتي و پشتيباني شركت، خدمات جديدي نيز به حوزه ماموريت سازمان اضافه شد.

امداد خودرو ایران 1.JPG

از جمله خدمات امداد خودرو ایران می توان به 

راه اندازی تلفنی

بسیاری از مشکلات و ایراداتی که برای خودرو های آسیب دیده می افتد از طریق بر قراری تماس تلفنی با امداد خودرو ایران و صحبت با کارشناسان خبره این مرکز قابل رفع است.

خدمات عمومی

این خدمات شامل باتری کمکی، سوخت رسانی، بازکردن درب­های خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس می باشد که توسط ناوگان امدادسریع، پلاس و حمل در محل مشتری ارائه شده و برای اغلب خودروها، فارغ از برند کارخانه سازنده خودرو کاربرد دارد.

امداد پلاس

    عیب یابی و تعمیرات برخی از ایرادات خودرو در محل مستلزم صرف زمان بیشتری از زمان تعریف شده در امداد سریع می باشد، امداد پلاس با هدف جلوگیری از حمل خودرو، صرفه جویی در وقت مشتریان و انجام خدمات تعمیرگاهی سبک راه اندازی شد. از عمده خدمات قابل ارائه در امداد پلاس می توان به تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و ده­ها مورد دیگر اشاره نمود. خدمات امداد پلاس نیز بصورت شبانه روزی ارائه می شود.

    فرا امداد

    در مناطقی که امکان استقرار سه ناوگان بالینی سریع، امدادپلاس و حمل به دلیل پایین بودن تردد وجود ندارد ناوگان فرا امداد این سه خدمت را در یک خودرو ارائه می دهد.

    فرا امداد امداد خودرو ایران.png

    کوئیک پلاس

      در برخی از مناطق به دلیل جمعیت کم و دور بودن از نقاط پرجمعیت امکان تاسیس نمایندگی مجاز ایران خودرو وجود ندارد. با هدف پوشش سراسری خدمات به هموطنان عزیز ناوگان کوئیک پلاس در این مناطق مستقر شده است. این ناوگان خدمات امدادسریع، حمل، امدادپلاس و سرویس­ در محل (NEW AUTOCLICK) را بصورت همزمان در یک خودرو ارائه می دهند.

      خدمت فروش رینگ و لاستیک امداد خودرو ایران

      خدمت فروش رینگ و لاستیک امداد خودرو ایران.png

      در مواقع اضطراری و شرایط سخت جاده ای در صورتی که مشتریان نیاز به رینگ و لاستیک داشته باشند، در هر ساعت شبانه روز امکان ارسال و فروش رینگ و لاستیک مطابق با استاندارد خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو و با قیمت مصوب وجود دارد.

      سرويس در محل امداد خودرو ایران

      به منظور رفاه حال مشتریان، جهت انجام سرویس­های دوره­ای و خدمات تعمیراتی خودرو در محل، ناوگان سرویس در محل تنها با چند کلیک در اپلیکیشن تلفن همراه یا سامانه اخذ نوبت در وبسایت امدادخودرو ایران و یا تلفن سراسری096440(زیر کلید 4) در خدمت شما خواهد بود. سرویس­های دوره ای خودرو در تمامی ایام هفته از ساعت 7 الی19 با اخذ نوبت از سامانه مربوطه (096440(زیر کلید 4))، توسط متخصصین این شرکت ارائه می شود.

      خدمت امداد گلس

      مشغول رانندگی در جاده هستید که سنگی با شیشه خودرویتان برخورد می‌کند. اگر خوش شانس باشید می‌توانید از لابه لای ترک‌های شیشه  به رانندگی ادامه داده و خود را به نزدیکترین لوازم یدکی شهر برسانید و شیشه را تعویض کنید. اما همیشه شانس با شما یار نیست. شکستگی شیشه خودرو هنگام رانندگی در مسیرهای پر پیچ و خم و تاریک ممکن است جان شما و عزیزان‌تان را به خطر اندازد.  

      خدمت امداد گلس.JPG

      ر چنین مواردی شما می‌توانید به راحتی و با استفاده از راه‌های ارتباطی اتوکلیلک، وب سایت www.096440.com  و یا با شماره گیری مرکزپاسخگویی  ایران خودرو ؛ 096440 درخواست«امدادگلس» را ثبت و از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

      • تعویض انواع شیشه 
      • تعویض چراغ ها 
      • تعویض آینه 
      • تعمیر قفل‌های درب خودرو

      خدمات كارت طلایی

      به منظور گسترش خدمات ارائه شده , خدمات فرا بیمه‌ای تحت عنوان كارت طلایی به صورت طبقه بندی شده از سال 1380 به گروهی از خودروهای تولیدی شركت ایران خودرو ارائه گردید و سپس در سطح كلیه خودروهای تولیدی ایران خودرو توسعه یافت.

      دارندگان این كارت از خدمات زیر بهره مند میگردند:

      •  پوشش زیان (سرقت (‌جزئی- كلی ), تصادفات)
      •  پوشش سرویس‌های ادواری
      •  تعویض خودروی زیان دیده
      •  استفاده از خدمات سیار امداد خودروایران

      منبع

      افزودن دیدگاه جدید