تویوتا BZ4x - کراس اوور برقی جدید برساوش به زودی در ایران

تویوتا BZ4x - کراس‌اور برقی جدید برساوش به زودی در ایران
جدیدترین عضو خانواده برقی برساوش، با برد پیمایش بالا و طراحی مدرن، به‌زودی در سامانه عرضه خودروهای برقی، قابل‌ سفارش گذاری خواهد بود.

با افزایش تقاضا برای خودروهای برقی، برساوش نیز تلاش می‌ کند تا با ارائه مدل‌های متنوع، طیف وسیع‌ تری از نیازها و سلیقه‌ ها را پوشش دهد. BZ4x در کنار BZ3، گزینه‌های جدیدی را پیش روی خریداران خودروهای برقی قرار خواهد داد.

مشخصات فنی BZ4x

  • نوع پیشرانه: تمام‌ الکتریکی
  • توان: (حدود) 200 اسب‌ بخار
  • برد پیمایش: (حدود) 405 کیلومتر
  • ظرفیت باتری: (حدود) 71.4 کیلووات ساعت
  • شتاب صفر تا صد: (حدود) 7.5 ثانیه
  • حداکثر سرعت: (حدود) 160 کیلومتر بر ساعت

تویوتا BZ4x از نظر ظاهری، شباهت‌ هایی به تویوتا C-HR دارد. در طراحی داخلی این خودرو نیز شاهد استفاده از متریال با کیفیت و چیدمانی مدرن هستیم. با این حال، باید در نظر داشت که BZ4x به‌ طور خاص برای بازار کشور چین طراحی شده و ممکن است از نظر کیفیت متریال و امکانات رفاهی، با محصولات جهانی تویوتا تفاوت‌ هایی داشته باشد.

تویوتا BZ4x - کراس‌اور برقی جدید برساوش به زودی در ایران-min.jpg

این تویوتا به‌ صورت استاندارد یک نمایشگر ۸ اینچی دارد که خب، شاید برای بعضی‌ها کافی باشد. ولی باید قبول کنیم که توی این مورد، معمولا هرچی اندازه صفحه بزرگ تر باشد بهتر است! معلوم نیست چه تیپ از این خودرو قرار است در ایران عرضه شود ولی اگر سراغ مدل‌ های بالاتر بروید می‌ توانید یک نمایشگر لمسی 12.3 اینچی خیلی بهتر را انتخاب کنید.

خبر خوب اینکه این ماشین نرم افزار گرافیک خوبی دارد و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین برای اتصال راحت موبایل به خودرو، از هر دو تا سیستم محبوب Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می‌ کند.

سرنشینان عقب تویوتا bZ4X از فضای سر و پای عالی بهره‌مند هستند و به راحتی می‌ توانند پاهای خود را دراز کنند. حتی با وجود یه برآمدگی جزئی در کف خودرو، فضای کافی برای راحتی سرنشینان عقب نیز وجود دارد.

تویوتا در تست‌ های رسمی، برد این کراس اوور را بین 460 تا 510 کیلومتر، بسته به آپشن‌ ها، اعلام کرده و در رانندگی ترکیبی با مدل AWD که مصرف بیشتری دارد، برد واقعی حدود 400 کیلومتر است که عدد قابل قبولی به نظر می‌ رسد.

برد باتری و شارژ آن

جدید ترین خودرو برساوش با دو مدل پیشرانه ولی فقط یک باتری عرضه می شود. این باتری 71.4 کیلووات ساعتی با ایستگاه‌ های شارژ سریع DC می تواندبا حدود 30 دقیقه زمان 80 درصد شارژ شود.

تویوتا BZ4x - کراس‌اور برقی جدید برساوش به زودی در ایران - 2-min.jpg

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه جدید