دفتر مرکزی، خدمات پس از فروش و تعمیرگاه رسمی و مجاز هیوندای کره - شرکت آسان موتور - با پوشش انواع خودرو های مونتاژ و وارداتی هیوندای کره در کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج واقع شده است.

نمایندگی هیوندای آسان موتور در جاده مخصوص کرج

شرکت آسان موتور وارد کننده رسمی محصولات هیوندای کره در سال 1385 شمسی و در پی شروع مجدد واردات خودرو به کشور، کار های لازم جهت به دست آوردن مجوز رسمی واردات پنج مدل هیوندای شامل آزرا - Azera، سوناتا - Sonata، توسان - Tusan، سانتافه - Santa fe و کوپه صورت پذیرفت و به تبع آن در سال 1388 جدید ترین مدل های شرکت هیوندای مطابق با استاندارد های روز اروپایی و آمریکایی از جمله خودروهای جنسیس، ix55 و i30 نیز به انواع مدل های این شرکت اضافه گردید . این شرکت با توجه به شرايط حاضر موجود، ساير خودروهای بروز، با کيفيت و مشتری پسند شرکت هيوندای را وارد بازار ايران نموده و در دسترس طرفدارانش قرار داده است.

نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی هیوندای آسان موتور در تهران - 2.JPG

در حال حاضر شرکت آسان موتور با تامین کردن سهم بزرگی از نیاز خودروهای وارداتی کشور و با ارائه خدمات پس از فروش گسترده یکی از بزرگترین وارد کنندگان خودرو و همچنین ارائه دهندگان خدمات خودرو در سطح کشور می باشد.

نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی هیوندای آسان موتور در تهران - 3.JPG

شرکت آسان موتور با هدف ارايه خدمات گسترده و با کيفيت بر اساس استانداردهای اروپا، آمریکا و استانداردهای مصوب وزارت صنعت ، معدن و تجارت ایران توسط عاملیت های مجاز در سراسر کشور اقدام به سرويس دهی به دارندگان خودروهاي هيوندای با انواع مدل های ذکر شده نموده و رضایت مشتریان را کسب نموده است.

نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی هیوندای آسان موتور در تهران - 4.JPG

با توجه به پیشرفت علم و بروز شدن تکنولوژی در دنیا این شرکت کلیه پرسنل خدمات خود را بروز نگه داشته است و این امر باعث شده خللی در انجام خدمات برای مشتریان محترم بووجود نیاید.

یکی از رکن های اساسی خدمات پس از فروش تامین قطعات اصلی یا به اصطلاح Genuine Parts است که این شرکت در این مورد نیز درخشان عمل کرده و در این مدت توانسته است نیاز های مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف نماید.

شرکت آسان موتور با راه اندازی واحد ارتباط مشتریان یا به اصطلاح Hyundai Customer Care Center ارتباط خود را با مشتریانش نزدیک تر کرد و مشتریان می توانند با در نظر گرفتن کانال های ارتباطی مختلف نسبت به دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایت آنان اقدام نمایند.

نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی هیوندای آسان موتور در تهران - 5.JPG

خط مشی آسان موتور

نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی هیوندای آسان موتور در تهران - 1.png

نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی هیوندای آسان موتور در تهران - 6.JPG

نمایندگی و تعمیرگاه مرکزی هیوندای آسان موتور در تهران - 7.JPG

منبع وب سایت آسان موتور

دیدگاه‌ها

سلام ، متاسفانه نمایندگی آسان موتور پیگیر رضایت مشتری نیست و اصلا برای ایشان رضایتمندی مشتری مفهومی ندارد ، بنده دارای یکدستگاع سانتافه هستم و ایضا دارای گارانتی ، نزدیک به یکسال است درخواست قطعه ماشین شده ولی هنوز ارسال یا تهیه نشده است واقعا از خرید خودم پشیمان هستم واقعا .
با سلام بنده 2 یا 3سال پیش گرم کن ماشینم خراب به و تعمیرگاه مرکزی مراجعه کردم که گفتند در صورت تهیه قطعه مورد نظر فرخوان جهت تعویض آن را میدهند که البته همچنان نتظر هستم. ماشین i20و در گارانتی . واقعا" پیگیری کنید.

افزودن دیدگاه جدید