تعمیرگاه تخصصی خودرو های کیا - Kia و هیوندای - Hyundai تکنیک 2000 با مدیریت آقای امامی در محدوده شمال تهران و محله سعادت آباد واقع شده است.

تعمیرگاه خودرو های داخلی و وارداتی تکنیک 2000

این مرکز تعمیر با پرسنل مجرب و با تجربه علاوه بر خودرو های هیوندای و کیا به خودرو های دیگر وارداتی و همچنین داخلی خدماتی همچون تعمیرات موتور و گیربکس، انجام سرویس های جلوبندی (رفع کوبش)، باطری سازی، تعویض روغن موتور و گیربکس، تنظیم موتور برای کاهش مصرف سوخت، صافکاری و نقاشی، دیاگ و رفع ایراد های الکترونیکی، تعویض لنت و ... ارائه می دهد.

از جمله مدل های تحت پوشش هم می توان به برند هیوندای با سانتافه - SantaFe، توسان - Tucsan، وراکروز - IX55، ولستر - Veloster، جنسیس سدان و کوپه - Genesis، النترا - Elantra، سوناتا - Sonata، آزرا - Azera، برند کیا با سراتو، اپیروس، ریو، کادنزا، اسپورتیج، برند های چینی مثل جیلی، چری، لیفان، ام وی ام، چانگان، برند رنو با مدل های ساندرو و ال 90 و ... اشاره کرد.

لازم به ذکر است "تکنیک 2000" در محدوده طرح ترافیک واقع نشده و شما می توانید با قابلیت های مسیریابی صفحه به این تعمیرگاه هدایت شوید

 برای کسب اطلاعات بیشتر همچون تایین وقت و سوال پیرامون خودرو خود با شماره های ثابت و همراه ذکر شده در زیر عکس تماس حاصل فرمایید.

تعمیرگاه تکنیک 2000.jpg

تعمیرگاه سراتو در سعادت آباد - تکنیک 2000.jpg

مرکز تعمیرات تکنیک 2000 در سعادت آباد.jpg

افزودن دیدگاه جدید