نشان افتخار BMW M در سالگرد 50 سالگی M Power

نشان افتخار BMW M در سالگرد 50 سالگی M Power
بخش M Performance بی ام و به مناسبت پنجاهمین سالگرد خود در سال 2022، از لوگوی کلاسیک BMW Motorsport رونمایی کرد.

نه، این یک چراغ راهنمای خاص نیست که رانندگان بی‌ ام‌ و هیچ وقت از آن استفاده نخواهند کرد. در واقع، چیز خیلی خاص یا غیرقابل پیش‌بینی هم نیست، اما با این حال باحال است. این یک لوگوی کلاسیک BMW Motorsport است که به مجموعه گسترده لوگوهای M اضافه می‌ شود.

لوگوی کلاسیک BMW Motorsport برای نخستین بار در سال 1973 بر روی خودروهای مسابقه‌ ای این شرکت به کار رفت. این شرکت که در سال 1972 تأسیس شده بود، از سال 1993 به BMW M GmbH تغییر نام داد. لوگوی معروف M با نوارهای مورب سه رنگ نیز در سال 1978 با عرضه مدل M1 معرفی شد. M1 تنها خودروی تولیدی BMW M بود که هر دو لوگوی کلاسیک و مدرن را بر خود جا داده بود.

لوگوی قدیمی BMW Motorsport با نیم‌ دایره‌ های جابه‌ جا شده در رنگ‌های آبی، بنفش (اکنون آبی تیره) و قرمز، نمادین است که جالب است بدانید هر یک نماد چیست ؟

نشان افتخار BMW M در سالگرد 50 سالگی M Power.jpg

 آبی نشان‌دهنده BMW، قرمز نماد مسابقات اتومبیل‌ رانی و آبی تیره نشان‌ دهنده ارتباط بین این دو است.

به مناسبت پنجاهمین سالگرد خود، BMW M برخی از رنگ‌ های تاریخی را برای مدل‌ های خاص خود عرضه خواهد کرد که از جمله این رنگ‌ ها می‌ توان به زرد داکار، نارنجی آتشین، بنفش دیتونا، آبی ماکائو، قرمز ایمولا و آبی یخی مارینا بی اشاره کرد.

کدام رنگ بیشترین اسب بخار را اضافه می‌ کند؟ مطمئنا اینترنت پاسخ را دارد.

علاوه بر نشان‌ های جذاب و بازگشت برخی از رنگ‌ های تاریخی، برند BMW M قصد دارد در سالگرد خود یک مدل برقی پر قدرت را نیز معرفی کند. ما مشتاقانه منتظر دیدن آن نشان‌ ها هستیم.

مشتریان می‌ توانند این مدل‌ های خاص BMW M با نشان‌های رترو - که شامل تمام محصولات M می‌ شود - را از پایان ژانویه سفارش دهند. لوگوی کلاسیک BMW Motorsport که از مارس 2022 روی مدل‌های M نصب خواهد شد، روی جلو، عقب و مرکز چرخ‌ ها قرار خواهد گرفت. چون نشان بیشتر همیشه بهتر است.

ترجمه و بازنویسی دنده معکوس - منبع 

نشان افتخار BMW M در سالگرد 50 سالگی M Power 3 .jpg

نشان افتخار BMW M در سالگرد 50 سالگی M Power 4.jpg

نشان افتخار BMW M در سالگرد 50 سالگی M Power 5.jpg

نشان افتخار BMW M در سالگرد 50 سالگی M Power 6.jpg

نشان افتخار BMW M در سالگرد 50 سالگی M Power 2 .jpg

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه جدید